Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, januari 29, 2006

Dagens diskussionsämne!

Varje kväll här hos mina föräldrar, pratar vi om aktuella händelser i Sverige... Dagens ämne blev Laila Freivalds, vilket är ett av mina favorit diskussionsämne.. Ja allså, jag gillar ju inte Laila särskilt mycket.. och det gör inte mina föräldrar heller... Vi kom fram till följande slutsats

Laila har genomgått en könsoperation och hette tidigare Gösta Linderholm. Har ni inte tänkt på att de är ganska lika, och rösten... är jätte lik. Tänk er också Laila sjunga -Rulla in en boll och låt den rulla.. trallala!!! Bara det att Lailas bollar rullar mycket längre än Göstas.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Jag har nog faktiskt tänkt på att de liknar varandra innan. Men det var innan tsunamin.

30 januari, 2006 07:05  
Blogger Maria said...

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg och läs :)

30 januari, 2006 22:08  
Blogger Frk Fleggman said...

Men Gösta är ju en mysfarbror och har inte de små stickande elaka ögonen som Laila F har. Hon är nog en V-ödla egentligen.

31 januari, 2006 08:48  

Skicka en kommentar

<< Home