Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

söndag, januari 15, 2006

10 dumma saker att säga när man har sex!

I förra årets jultidningsskörd.. fanns en bok med som är himla rolig... Damrummet-Humor när det kniper (allt är väl inte lika kul men vissa saker i den får mig att små le!!!)

10 dumma saker att säga när man har sex.

1. Försök att andas genom näsan.
2. Berättade jag att min faster Märta dog i den här sängen.
3. Du ser yngre ut än det känns
4. Var tystare min mamma vaknar så lätt
5. Nu kommer en grej jag lärde mig i djurparken
6. Nej tack, den här delen klarar jag bättre själv.
7. Du kommer fortfarande att rösta på mig va?
8. Har du sett "Farlig förbindelse"?
9. Har du något emot att jag ringer några samtal medan du håller på?
10. Är det du som luktar eller är det madrassen om är stoppad med rutten potatis?