Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, december 27, 2005

Vardagsblogga!

Drabbades av ett tvivel... när jag läste en annan blogg på blogger.... en som har slutat att vardagsblogga för att det är så patetiskt att skriva en massa drävel och tomma ord..

Ok....

Men jag gillar ju att skriva en massa drävel...och jag hoppas att NI som läser inte tycker att det är tomma ord..det här är mitt liv...det känns inte tomt, utan ganska fyllt till bredden faktiskt! :-)

Så jag tänker skriva på med alla mina löjliga tankar och händelser ur livet.. och vill någon läsa så varsegod...

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Ja ja, det är ju det som är roligt med dig! Alla har ju bloggar på sitt sätt, det är väl det som är vitsen?

27 december, 2005 14:57  
Blogger Frk Fleggman said...

Hej på Pia, vi fortsätter som vanligt tycker jag. Mera dravelbloggar åt folket!

27 december, 2005 15:48  
Blogger Vild-hallon said...

Jag tycker det är roligt jag, att läsa om vardagshändelser och vardagsbekymmer och sådant. Det känns att det är människor bakom bloggen. Så blogga på - jag kommer att läsa.
Från en vardagsbloggare till en annan.

27 december, 2005 16:06  
Blogger Elin i Björken said...

Klart man ska vardagsblogga!

Festbloggar tycker jag är urtråkiga att läsa, men jag har den stora friheten att välja vad jag vill läsa. Synd om den stackarn som inte kunde välja...

27 december, 2005 19:56  
Blogger Pia-Pralin said...

Skönt att höra brudar, jag fortsätter mitt nonsensprat!!!
om mitt oviktiga liv!!! :-)

27 december, 2005 20:57  
Blogger Rex said...

Personligen tycker jag att sättet som det skrivs på är intressantare, än om innehållet är intressant men tråkigt skrivet.

28 december, 2005 12:16  
Blogger Yrvaken said...

Antar att det skulle kunna vara mitt sista inlägg du syftar på, med tanke på den fortfarande levande länken ifrån vild-hallon och ordet "vardagsblogga"
Även om jag inte någonstans kallat det "patetiskt" att vardagsblogga, och inte på något sätt alls tycker att det är det.

Ska inte komma med någon lång utläggning här och ta upp mer plats än nödvändigt, då det inte behöver vara mitt 'tack och hej' du syftade på.
Fortsätt skriva!
Jag tänker fortsätta läsa folks 'vardagsbloggande' även om jag inte bidrar själv längre! =)

29 december, 2005 02:10  

Skicka en kommentar

<< Home