Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

tisdag, december 27, 2005

Var är alla människor??

Har nu suttit i snart 1 timme på jobbet, och bara en kund har ringt... kanske det är annandag jul idag? Kanske har jag tagit fel? Nä....jag läste ju Aftonbladet igår om Tsunamin... det måste ju vara den 27 idag!

Så idag skall vi ta tag i surdegarna som jag har på min att göra lista. Jag är nämligen en sådan person som behöver skriva ner vad jag skall göra, annars så glömmer jag, Fast det finns en annan bra anledning till "att göra listan" då får man stryka över saker som är gjorda och på det sättet känner man sig ganska duktig!!!

1 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Det är sjukt mysigt att bocka av grejer man har skrivit på en ":do lista. jag brukar skriva töntig grejer som jag skulle gjort iallfall även om de inte stog på listan.

28 december, 2005 16:59  

Skicka en kommentar

<< Home