Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, december 21, 2005

Som man bäddar får man vakna!!! eller hur var det nu?

Si så där vid 5 snåret vaknade jag av världens nackspärr (*tyck synd!!*) jag var alldeles för trött för att kolla varför, somnade dock om en liten stund innan nacken gjorde sig påmind igen..

Då kände jag att jag hade något som satt fast bak i nacken... ett äpple!

Jag lyfte på kuddarna och hittade ett par äpplen till.

Jag visste att det var inte jag som hade lagt ett par fina Cox Orange i min säng, men jag vet att jag undrade vart äpplena tog vägen igår när jag kom hem från affären.

det är spännande att ha barn!

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Milde tid! Äpplen som huvudkudde?

Jag har en kompis vars son lade kastrullock i toastolen, rostade diskbänksproppen i brödrosten och pillrade upp alla barnsäkra lås på nolltid – är han sån din Duracellkanin?

21 december, 2005 10:59  
Blogger Stora Morran said...

Kors vad roligt! Äpplen i sängen. Hela? eller äppelmos?

21 december, 2005 13:31  
Blogger Vild-hallon said...

Som prinsessan på ärten nästan...

Tack för stödet på min sida - det värmer, och vem vet... jag kanske skickar ett mail en dag.

21 december, 2005 19:49  
Blogger Vild-hallon said...

Tack för att du lagt till mig i läsvärda bloggar förresten... såg det först nu.

21 december, 2005 19:50  
Blogger Frk Fleggman said...

Var glad att det inte var ananasar du köpt! :)
God Jul Pia önskar Fleggman

22 december, 2005 08:42  

Skicka en kommentar

<< Home