Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

fredag, december 30, 2005

Skrattar bäst som skrattar sist!

Någon vill verkligen se till att detta året blir ihågkommet som dåligt ända in i det sista....

Jag säger bara I-N-F-L-U-E-N-S-A

eller vad det är för skit som finns i min kropp.... :-(

Ja ha det så roligt imorgon, tänk inte på mig som måste byta ut skumpan mot Iprenflaskan.
(jag tänker ändå dricka champage om det är så det sista jag gör i livet?)

2 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Nej, vad tråkigt! Men krya på dig nu... hoppas det lättat lite till imorgon kväll då du ska skåla in det nya året.

30 december, 2005 17:17  
Blogger Unknown said...

Äh, det är nog bara en liten grabbförkylning: man ligger för döden ena dagen och är uppe och skuttar dagen efter.

(Min dotters tolkning av grabbförkylning. Riktiga förkylningar så är man sjuk i flera dagar)

30 december, 2005 19:39  

Skicka en kommentar

<< Home