Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, december 29, 2005

Nödproviant!

Tidigare i eftermiddags kändes det lite olustigt att ha ett tomt kylskåp, om utifall vi faktiskt skulle bli insnöade...

Så jag skottade fram bilen och åkte och handlade lite nödproviant, tillsammans med många andra faktiskt.

Lite kräftstjärtsröra, brieost och kex, färsk lax och chips med dip. det klarar jag mig ypperligt på några dagar, speciellt chips och kex, det blir ju inte så att det förfars om det inte äts upp på en gång.

På vägen hem handlade jag också några flaskor nöddricka att skölja ner nödprovianten med. :-)

1 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Jag får ta mig ut och skaffa nödproviant och nöddricka i morgon. Idag har jag knappt stuckit näsan utanför dörren.
Det är bara att hoppas att jag faktiskt hittar min lilla bil under den där vita snöhögen på parkeringen. Allt blir så mycket lättare då när jag ska släpa hem allt jag handlat.

29 december, 2005 19:16  

Skicka en kommentar

<< Home