Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

onsdag, december 28, 2005

Kill-bilar!

Hade möjligheten att få en snabbfika med 3 tjejkompisar idag. och precis som vanligt så pratades det ganska mycket om (o)viktiga händelser och företeelser i livet.

Killars bilar! Min singel kompis sa att hon aldrig skulle dejta en kille som hade en Volvo 343 eller en gammal Fiat Panda, det var högst omanligt. Jag tyckte det var ganska komiskt..men ju mer jag tänker på det så har hon ju lite rätt (fast bara lite)

En Volvo 343 Rembrant eller Rem Johan kanske den kallas, är ju osexigt! .. liksom en super duper flådig fet BMW ... nä det skall vara något mitt i mellan, något diskret som en Infiniti

Vad står bilen för egentligen? vad står en kille för som har en Toyota Corolla? Är han olik den killen som har en Renault Megane?

Så nu killar!!!!! Vad har ni för bilar?... och tjejjer!!! Vad är sexigast egentligen?

2 Comments:

Blogger Vild-hallon said...

Bilen spelar mindre roll, färgen är viktigare. En snygging som kliver ur t.ex. en gul bil är tokfel (gula bilar är alltid fula).
Fast iofs jag håller med din kompis, en gammal Rem-Johan är inte särskilt sexigt.

28 december, 2005 22:24  
Blogger Krokofanten said...

Sambon hade en Citroën AX när vi började dejta... Nu har vi en Fiat Cinquecento (frust) Men han har fortfarande kvar sin Yamaha R6. Rasande tjusig i sin motorcykelutstyrsel...

29 december, 2005 10:03  

Skicka en kommentar

<< Home