Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

torsdag, december 15, 2005

IQ fiskmås!

Så här tre timmar senare så har jag fortfarande bara fått en länk att fungera... är det verkligen bara jag som har IQ som en fiskmås eller är det faktiskt svårt?

Strax innan jag fick ett vansinnesutbrott.. så skickade jag en förfrågan till support, så jag får väl vänta och höra, jag har säkert tagit bort ett och annat komma tecken eller nått..

Templates påminner vagt om hur vi bokade flygbiljetter i vårt bokningssystem för typ 100 år sedan (läs 5 år) i ett uråldrigt DOS baserat program där man minst hade 30 tagenttryckningar innan man fick upp en tidtabell och minst 50 nedslag innan man hade bokat en... det var tider det... nu hinner tagenterna nästan damma igen innan man använder dem istället för musen :-)