Pia Pralin

Den goda annorlunda pralinen med ett syrligt yttre, smaskigt inre och god eftersmak

måndag, december 19, 2005

Hål i pannan!

Imorse vaknade jag med hål i pannan.. ja allså inte ett hål som i h-å-l, utan små vita hål från hålslaget som satt fast som ett kast märke i pannan.

Sonen sa -Oj då mamma, panna!

Det är märkligt hur dessa små vita papperslappar kan sprida sig över allt, det fanns tex i min plånbok när jag handlade julklappar imorse, och naturligtvis som en fin dekoration på smörgåsen.

På tal om julklappar, jag planerar ju varje år att handla julklappar tidigt, men det blir ju aldrig av, så imorse tog jag mig iväg till centrumet och inhandlade de flesta julklapparna...i de flesta affärer kändes expediterna ganska loja, men på Teknikmagasinet var de verkligen på hugget, och det gjorde mig på gott humör, så jag handlade genast en massa onödigt, men det bjuder jag på... Såå Conny på teknikmagasinet i Haninge Centrum, du får bli dagens expedit.

Nu har jag bara 2 julklappar kvar... de svåraste dock... En Skid Row t-shirt, och ett modellflygplan... några tips någon???